Pinnacle nimettiin vuoden eSports-vedonvälittäjäksi

Pinnacle.com säilytti eSports-vedonlyönnin johtoasemansa 2016 EGR Operator Awards -palkinnonjaossa

Lontoo, 29.11.2016

Pinnacle kruunattiin johtavaksi eSports-vedonvälittäjäksi Lontoon HAC:n Artillery Gardenissa järjestetyssä tapahtumassa. Yhtiö nappasi itselleen EGR 2016 eSports Operator of the Year Award -palkinnon.

Verkkopelialan kuuluisuuksien täyttämässä juhlassa Pinnaclella oli vastassaan kovia kilpailijoita, mutta se onnistui saamaan voittopokaalin ja vahvistamaan paikkaansa eSports-vedonlyönnin ykkösvälittäjänä.

egr-award-esports-social-2.jpg

Marco Blume, Pinnaclen treidausjohtaja, kommentoi seuraavasti:

"Kun hyväksyimme ensimmäisen eSports-vedon vuonna 2010, markkinat olivat käytännössä olemattomat. Kehitimme kuitenkin sinnikkäästi kertoimia ja panosrajoja kasvavan eSports-fanikannan tarpeiden mukaan, ja tällä hetkellä Pinnaclen eSports-vedonlyönnin määrä kasvaa yli 200 % vuodessa. Tämä palkinto on oiva tunnustus menestyksellemme ja tukee jatkuvaa tavoitettamme pysyä reilun eSports-vedonlyönnin johtavana toimijana."

Gerard Starkey, EGR:n päätoimittaja, totesi puolestaan:

"Lämpimät onnittelut Pinnaclelle, joka voitti eSports Operator of the Year -palkinnon 2016 EGR Operator Awards -tilaisuudessa. Kilpailun tuomarit katsoivat Pinnaclen edustavan eSports-vedonlyönnin valioluokkaa. Heihin teki erityisen vaikutuksen, että Pinnacle markkinoi eSports-vedonlyöntiä itsenäisenä tuotteena ja tarjoaa peräti oman eSports-vedonlyöntikeskuksen."

Harry Lang, Pinnaclen markkinointipäällikkö, sanoi:

"Olemme käyttäneet valtavasti aikaa ja vaivaa päästäksemme eSports-vedonlyönnin huipulle, joten tämä tunnustus tuntuu tosi hyvältä. Olemme tyytyväisiä, että Pinnaclen katsotaan olevan yhä edelläkävijä eSports-vedonlyönnissä, ja pyrimme säilyttämään tämän aseman tulevaisuudessakin."

Lisätietoa Pinnaclesta saat ottamalla yhteyttä osoitteeseen press@pinnacle.com.

Seuraa meitä @PinnacleSports

- Ends -