Pinnacle gir tippere makt ved å gi dem tilgang til "Tipperessurser"

Den opplæringsfokuserte bookmakeren lanserer nettets mest omfattende samling av ekspertråd for tipping.

London, 31. januar 2017

Den ledende nettbaserte bookmakeren Pinnacle.com har alltid sagt at de fokuserer på å utdanne kundene sine. Og nå lanserer de Tipperessurser, nettets mest omfattende samling av ekspertråd for tipping.

Tipperessurser har fokus på en strategisk og analytisk tilnærming til tipping og at brukeropplevelsen skal utformes basert på tilbakemeldinger fra kundene.

I tillegg til tippeartiklene, som er logisk inndelt i kategorier basert på innhold og kunnskapsnivå, skal Pinnacle lansere en ny live-feed med unike markedsanalyser og oppdateringer om tipping og en avdeling for tippeverktøy. Alt blir presentert i en brukervennlig layout som er tilpasset mobile enheter. Det kommer flere oppdateringer i løpet av de neste månedene. Tipperessurser skal løfte Pinnacles kundeengasjement til helt nye nivåer.

br-press-release-insert-no.jpg

Paris Smith, adm.dir. for Pinnacle, sa:

"Pinnacle har alltid satt kundens behov i førersetet. I stedet for å piske opp stemningen med lokketilbud og bonuser bruker vi markedserfaringen vår til å utdanne spillerne isteden. Lanseringen av Tipperessurser styrker de unike, utdanningsbaserte fordelene det gir å være kunde hos Pinnacle."

Mirio Mella, Customer Engagement Manager hos Pinnacle, sa:-

"Pinnacle er stolt av sin unike rolle som opplæringssenter for tippeentusiaster. Tipperessurser viser tydelig at vi tar det ansvaret på alvor. Den topp moderne brukeropplevelsen matcher nå den høye standarden på innholdet som teamet vårt produserer. Jeg gleder meg veldig til å se responsen fra kundene våre."

Kontakt press@pinnacle.com for mer informasjon om Pinnacle.

Følg oss @PinnacleSports

- Slutt -